DOBREGO 2025 ROKU ŻYCZY ZAŁOGA ABC-SHOP.PL

Procedura reklamacji

Procedura reklamacji: 

1. Klient  zgłasza reklamację  do sklepu internetowego ABC-SHOP.PL

2.  Sklep internetowy ABC-SHOP.PL przyjmuje zgłoszenie reklamacyjne , przesyła Klientowi formularz jeżeli go nie pobrał z systemu 

  • reklamacje przyjmujemy tylko pisemnie lub na formularzu 

  • opis zdarzenia przyśpieszy decyzję w sprawie reklamacji 

3. Reklamacja zostaje zgłoszona do serwisu

  • serwis rozpatruje reklamację

  • zapada decyzja w sprawie reklamacji

  • jeśli reklamacja jest zasadna, serwis wybiera formę reklamacji: korekta, naprawa lub wymiana na nowy sprzęt

4. Sklep internetowy wystawia odpowiedni dokument, bądź podejmuje kroki związane z wykonaniem decyzji podjętej przez serwis. 

Maksymalny czas trwania procedury reklamacyjnej to 14 dni . Liczone od momentu dostarczenia towaru od serwisu. 
Rodzaje reklamacji: jakościowa, terminowa, niezgodność w dostawie, uszkodzenia w transporcie

Reklamacja jakościowa: podlegają jej towary posiadające widoczną wadę fabryczną lub uszkodzone w okresie gwarancji przy eksploatacji zgodnej z zaleceniami producenta. 

Możliwe rozwiązania: wymiana lub naprawa towaru 

Reklamacja terminowa: związana z przekroczonym czasem realizacji zamówienia

Możliwe rozwiązania: zwrot wpłaty

Niezgodność w dostawie: błąd realizacji zamówienia przez sklep

Możliwe rozwiązania: zwrot wpłaty

Uszkodzenia w transporcie : 

Co w przypadku jeśli dostarczony towar jest uszkodzony, a co w przypadku uszkodzonego opakowania? Nie przyjmujemy zwrotów uszkodzonego towaru. Jeśli towar dotarł uszkodzony lub uległ zniszczeniu przez wady ukryte (w czasie trwania gwarancji i przy prawidłowym użytkowaniu), 

Prosimy o złożenie reklamacji. 

Podobnie w przypadku uszkodzonego opakowania - jeśli uszkodzenia powstały w czasie wysyłki .

Prosimy o wypełnienie reklamacji. Zwroty w uszkodzonych opakowaniach nie będą przez nas przyjmowane.