-
Kategorie
-
DOM
- AKCESORIA KUCHENNE
- WENTYLATORY DOMOWE
- KUCHENKI i AKCESORIA
- GARNKI DO GOTOWANIA
- ORGANIZERY i PRZECHOWYWANIE
- SPRZĄTANIE
- MIKSERY i BLENDERY
- BRYTFANNY
- TERMOSY
- CERAMIKA i SZKŁO
- JADALNIA
- NOŻE
- CZAJNIKI
- CHLEBAKI
- AKCESORIA BARMAŃSKIE
- DEKORACJE
- AKCESORIA ŁAZIENKOWE
- FRYTOWNICE
- PATELNIE i WOKI
- URZĄDZENIA DO KAWY i HERBATY
- EKSPRESY DO KAWY
- TOSTERY, GRILLE i OPIEKACZE
- WAGI
- MASZYNKI DO MIELENIA
- FONDUE
- GRILLE i AKCESORIA
- KOCIOŁKI
- NACZYNIA
- KOSZE
- SZTUĆCE
- POJEMNIKI OBIADOWE
- SUSZARKI I OCIEKACZE
- SOKOWIRÓWKI
- SUSZARKI DO ŻYWNOŚCI
- SZYBKOWARY
- INNE
- ZEGARY
- Gadżety
- Ogród
- OPONY
- Artykuły zoologiczne
-
DOM
- Promocje
- Polecamy
- Opony
-
Kategorie
-
AKCESORIA KUCHENNE
-
WENTYLATORY DOMOWE
-
KUCHENKI i AKCESORIA
-
GARNKI DO GOTOWANIA
-
ORGANIZERY i PRZECHOWYWANIE
-
SPRZĄTANIE
-
MIKSERY i BLENDERY
-
BRYTFANNY
-
TERMOSY
-
CERAMIKA i SZKŁO
-
JADALNIA
-
NOŻE
-
CZAJNIKI
-
CHLEBAKI
-
AKCESORIA BARMAŃSKIE
-
DEKORACJE
-
AKCESORIA ŁAZIENKOWE
-
FRYTOWNICE
-
PATELNIE i WOKI
-
URZĄDZENIA DO KAWY i HERBATY
-
EKSPRESY DO KAWY
-
TOSTERY, GRILLE i OPIEKACZE
-
WAGI
-
MASZYNKI DO MIELENIA
-
FONDUE
-
GRILLE i AKCESORIA
-
KOCIOŁKI
-
NACZYNIA
-
KOSZE
-
SZTUĆCE
-
POJEMNIKI OBIADOWE
-
SUSZARKI I OCIEKACZE
-
SOKOWIRÓWKI
-
SUSZARKI DO ŻYWNOŚCI
-
SZYBKOWARY
-
INNE
-
ZEGARY
DOM -
- Promocje
- Polecamy
- Opony
-
Procedura reklamacji
Procedura reklamacji:
1. Klient zgłasza reklamację do sklepu internetowego ABC-SHOP.PL
2. Sklep internetowy ABC-SHOP.PL przyjmuje zgłoszenie reklamacyjne , przesyła Klientowi formularz jeżeli go nie pobrał z systemu
-
reklamacje przyjmujemy tylko pisemnie lub na formularzu
-
opis zdarzenia przyśpieszy decyzję w sprawie reklamacji
3. Reklamacja zostaje zgłoszona do serwisu
-
serwis rozpatruje reklamację
-
zapada decyzja w sprawie reklamacji
-
jeśli reklamacja jest zasadna, serwis wybiera formę reklamacji: korekta, naprawa lub wymiana na nowy sprzęt
4. Sklep internetowy wystawia odpowiedni dokument, bądź podejmuje kroki związane z wykonaniem decyzji podjętej przez serwis.
Maksymalny czas trwania procedury reklamacyjnej to 14 dni . Liczone od momentu dostarczenia towaru od serwisu.
Rodzaje reklamacji: jakościowa, terminowa, niezgodność w dostawie, uszkodzenia w transporcie
Reklamacja jakościowa: podlegają jej towary posiadające widoczną wadę fabryczną lub uszkodzone w okresie gwarancji przy eksploatacji zgodnej z zaleceniami producenta.
Możliwe rozwiązania: wymiana lub naprawa towaru
Reklamacja terminowa: związana z przekroczonym czasem realizacji zamówienia
Możliwe rozwiązania: zwrot wpłaty
Niezgodność w dostawie: błąd realizacji zamówienia przez sklep
Możliwe rozwiązania: zwrot wpłaty
Uszkodzenia w transporcie :
Co w przypadku jeśli dostarczony towar jest uszkodzony, a co w przypadku uszkodzonego opakowania? Nie przyjmujemy zwrotów uszkodzonego towaru. Jeśli towar dotarł uszkodzony lub uległ zniszczeniu przez wady ukryte (w czasie trwania gwarancji i przy prawidłowym użytkowaniu),
Prosimy o złożenie reklamacji.
Podobnie w przypadku uszkodzonego opakowania - jeśli uszkodzenia powstały w czasie wysyłki .
Prosimy o wypełnienie reklamacji. Zwroty w uszkodzonych opakowaniach nie będą przez nas przyjmowane.